ייפוי כוח מתמשך עלות

ייפוי כוח מתמשך עלות עו"ד

ייפוי כוח מתמשך עלות הוא עניין מורכב, זאת מכיוון שכל מקרה הוא בעל מאפיינים שונים, ודורש רמה אחרת של השקעה מצידו של עורך דין לייפוי כוח מתמשך. הטווח השכיח הוא 5000-7000 שקלים, אך יתכן כי תתבקשו לשלם יותר או פחות. לכן במקום ספקולציות, כדאי לפנות אל עו“ד ייפוי כוח מתמשך ולדון בעלויות.

חשוב מאוד לתכנן את העתיד שלכם. ישנם מצבים בחיים שאולי אינכם רוצים לחשוב עליהם, אך הם עלולים להתרחש. אלו הם מצבים שבהם אנו יכולים להפוך ממצב של אדם בריא ועצמאי, לאדם שאינו כשיר לקבל החלטות לבדו.

מצבים שכאלו יכולים להתרחש בעקבות מחלות ואפילו תאונות. הם שכיחים מאוד בגיל מבוגר ובקרב אלו שאובחנו עם מחלות דמנטיות. אך ברור לכולם כי גם צעירים יכולים להפוך לתלויים בסביבה. כל אדם מעל גיל 18 יכול לערוך ייפוי כוח מתמשך, אך כאשר מדובר בגיל מבוגר ומצבעים של מחלות דמנטיות, חשוב מאוד למהר ולהיות מוכנים לכל תרחיש.

אם עברתם את גיל 60 ואין לכם ייפוי כוח מתמשך, ו/או אם אובחנתם כחולים במחלה דמנטית, כדאי לקבוע בהקדם פגישה עם עורך דין לייפוי כוח מתמשך. בפגישה תוכלו לקבל את כל ההסברים, לדון על כל הפרטים ולדבר גם על ייפוי כוח מתמשך עלות.

עורך דין לייפוי כוח מתמשך
עורך דין לייפוי כוח מתמשך

במסגרת השירותים של משרד עורכי דין זיו לוטנברג, המשרד מטפל גם בנושאי ייפוי כוח מתמשך. ולא רק זה, אלא מבחר סוגיות מקיפות הכוללות צוואות, סכסוכי ירושה, צוואה בחיים, צוואות עתידיות וכו‘. למשרד ניסיון של למעלה מ 15 שנה, ובכל שאלה בנושא ייפוי כוח מתמשך עלות – זוהי הכתובת.

אבל לפני שמדברים על ייפוי כוח מתמשך עלות, חשוב גם להסביר את כל המשמעויות והחשיבות של הליך משפטי זה.

ייפוי כוח מתמשך – מה זה

זהו הכלי המשפטי המתאים עבור אדם שבשל מצבו הבריאותי אינו יכול לקבל החלטות בעצמו, כלומר אינו כשיר מבחינה משפטית. למסמך זה חשיבות רבה בהינתן מצבים רפואיים מסוימים. אך לא ניתן לערוך את המסמך לאחר שאדם אינו כשיר – זהו מסמך שמכינים מראש למקרה שלא יהיה כשיר. אז אולי נושאים כמו אלצהיימר או מחלות אחרות נשמעים לכם כרגע כלא רלוונטיים, אך אינכם יודעים מה יהיה בעתיד. לכן המאמר הזה הוא עבור כולם, גם צעירים ובריאים. זוהי ההזדמנות עבורכם לקבוע מי יקבל החלטות עבורכם, ומה יהיה אופי ההחלטות במידה ובעתיד לא תוכלו לעשות זאת.

רק עורך דין לייפוי כוח מתמשך יכול לערוך את המסמך הזה, למעט המקרה של ייפוי כוח מתמשך רפואי. זהו צריך להיות עורך דיו שעבר הכשרה מיוחד מטעם האפוטרופוס הכללי במשרד המשפטים, וקיבל את ההרשאה לערוך את המסמך. אתם יכולים לראות את רשימת עורכי הדין המורשים באתר האינטרנט של לשכת עורכי הדין.

ייפוי כוח מתמשך עלות
אפוטרופוס מול ייפוי כוח מתמשך

לכל אדם הזכות לפנות אל עורך דין לייפוי כוח מתמשך ולערוך את המסמך. אך מה קורה שאדם מגיע למצב שאינו כשיר מבחינה משפטית, אך אין לא דאג מראש להכנת ייפוי כוח מתמשך? במקרה שכזה בית המשפט יאלץ למנות אפוטרופוס. בית המשפט רואה לנגד עיניו את טובתו של האדם ומנסה לעשות כמיטב יכולתו לדאוג לטובתו. אך בפועל בית המשפט לא יכול להבטיח כי אלו הם אכן רצונותיו של האדם. בעבר זו הייתה הדרך היחידה. אך כיום ישנה ייפוי כוח מתמשך המאפשר אלטרנטיבה למינוי אפוטרופוס. וברור מדוע זהו הצעד המומלץ.

כדאי כבר עכשיו לפנות למשרד עורכי דין ולשאול לגבי ייפוי כוח מתמשך עלות.

 

בחזרה לפורום משמעות הצבעים

Scroll to Top

רוצה שנשלח לך לבן/בת זוג

מבחן אישיות?

לפי שם פרטי + צבע אהוב + תאריך לידה

בקובץ PDF למייל

תוצאות מרשימות

78.00 ₪ עכשיו חינם!

רוצה שנשלח לך לבן/בת זוג

מבחן אישיות?

לפי שם פרטי + צבע אהוב + תאריך לידה

בקובץ PDF למייל

תוצאות מרשימות

78.00 ₪ עכשיו חינם!